Paparazzis och Christina Aguilera

Idag nar vi akte till Fred Segal for o ata sa kom det precis en kandis nar vi kom dit och det ploppade upp 2-3 paparazzis och attackerade den dar tjejen. Vi sag forst inte vem det var. Under tiden som vi satt och at sa borjade det ploppa upp fler o fler paparazzis som bara stallde sig dar och vantade pa att den dar tjejen skulle komma ut till sin bil. Efter ett tag var det sakert 2 hela fotbollslag med paparazzis, helt sjuk hur dom flockades och hur manga dom var. Heeelt galna.
Till slut kom hon ut efter att hennes livvakt kort fram hennes bil o sant och da sag vi att det var Christina Aguilera. Det dar kallar jag att vara kand pa riktigt for jag tror inte att hon ringde dit dom sjalv och det sag inte ut som hon gillade det.. Att vara en B-kandis som jagar paparazzis och ga till stallen dar man vet att dom hanger och vantar ar inte att vara kand pa riktigt, det ar att jaga kandiskap och att vara desperat.
Sa fort hon akte sa akte alla paparazzis efter henne och vi sag dom sen utanfor Agent Provocateur igen....dom jagade henne, hon jagade inte dom och dar skulle jag vilja saga att gransen gar mellan att vara A-kandis och B-kandis. C-kandisarna ska vi inte ens prata om, det ar dom som jagar mingelfotografer, hahaha.


Jag agerar paparazzi


Paparazzi flocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0