Rodeo Drive

Jag har precis kommit från att har varit på Rodeo Drive och fönstershoppat med Daniel och Toby Morse från H2O.
Jag kände mig som Pretty Women utan kredit kort. Det fanns så mycket fina saker men det var bara titta men inte röra.
När jag har tjänat min första miljon så kommer jag dra dit och shoppa loss som om det inte fanns en morgon dag.


Daniel och Toby på Rodeo Drive


Jag och Toby

Daniel gör en god gärning och hjälper dom gamla... sööta.




Jag hittade denna youtube videon med H2O där Daniel spelar gitarr (den blonda) och Toby är den som sjunger.



H2O- One life one chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0