Shopping

Igår när jag kom hem var jag alldeles för trött för att blogga så jag skriver nu istället.
Dagen började med en runda i Runyon med Natacha och Safin. sen drog vi till Hollywood blvd och kollade på underkläder o bikinis i alla dom där strippbutikerna som ligger där. Man kan faktiskt hitta väldigt fina saker, men det finns så mycket att titta på så man blir helt galen efter ett tag.
Många av dessa butiker syr upp sina egna grejer och om man vill kan man få en custommade bikini uppsydd för bara $40, antingen kan du använda dig av deras tyger eller komma dit med eget tyg, Det är sjukt bra.


Efter shoppingen på Hollywood blvd så drog vi till TOI och käkade och efter det till Marc Jacobs butiken på Melrose och sen till Beverly Center. Natacha har ju sina shopping problem så hon kunde bara inte sluta shoppa förrän affärerna stängde. Så när Beverly Center stängde kl 21 så åkte vi och tog en Pinkberry och sen hem.
Det är sjukt vad trött man blir av att gå i affärer en hel dag för när jag kom hem var jag helt förstörd och orkade inte ta ett steg till.


Kolla tuttarna på dom här skyldockorna, syns lite dåligt men man ser lite. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0