Six Flags bilder och videos

Här är bilderna o videosarna från igår. Det kommer mer men det tar sån tid att fixa allt så jag lägger upp mer imon.
Jag har provat mina video redigeringsskills idag och jag måste säga att jag har mycket att lära. Den halvdåliga kvaliten är inte pga dålig kamera utan pga att jag valde väldigt liten storlek på filen och nu har jag lärt mig till nästa gång att ta större så det blir bra kvalitet. Den sista är iförsig bättre.

Annars så hade vi jättekul på Six Flags, det är helt galna rides där. Jag, Daniel och Marcus gjorde den sjukaste grejen där man hissas upp 60 m upp i luften hängandes i bara en lina och sen släpptes man rätt ner men typ huvudet före och sen flög man fram o tillbaka.... helt sjukt var det... Vi har en video från det men jag måste lista ut hur jag ska få in den på bloggen.

Idag så har jag och Natacha fotat.... bilder från det kommer imon. Jag är lite efter nu för jag har haft så mycket att göra men jag kommer ifatt imorgon....

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0