Söndagsmarknad

Igår vad sista dagen med min mamma o moster. Jag hade lovat att ta dom till söndagsmarknaden på Fairfax o Melrose innan dom åkte hem så vi drog direkt dit på morgonen, eller jag vet inte om 13.00 är morgon men för mig var det de. Jag köpte en fin hårbands aktig grej som jag blev pålurad. Sen kollade vi bara runt lite på all skit som finns, har man tid att hänga där ett tag så kan man säkert göra massa fynd men vi hade inte tid och det var så sjuuuuukt varmt så vi tog en snabb runda bara. Precis innan vi skulle dra så sprang vi på Natacha o Dhani, dom firade sin 2 års dag, såååå gulligt!  Jag vet inte ens vilken dag som är min o Daniels. Vi träffades först den 13e october 2006 men det har varit lite fram o tillbaka sen dess så jag tror inte att vi har nån speciell dag som vi firar. Jag ska nog sätta upp en dag så vi oxå kan fira lite :)






awwww, så sött!

Iallafall efter marknaden så drog vi till Manhattan beach till min kusin på middag. Det var jättetrevligt. Sen drog vi hem o tog med Daniel ut på middag (middag igen) haha. Vilken tjockis man är som bara äter hela tiden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0