Tatueringar

Igår var vi alla spontana och bestämde oss för att tatuera oss. Den tatueraren som var med oss och åt frukost häromdagen var snäll och klämde in oss i sitt fullbokade schema. Han är en grym tatuerare från DC som tatuerar Benji och Joel Madden och nu fick vi äran att tatuera oss hon han:) Han heter Grant Cobb och gäst tatuerar på Spotlight Tattoo på Melrose ave.
Jag har länge velat tatuera in en älva på armen till minne av min mormor som gick bort i vintras. Hon tog hand om mig och Anca när vi var små och våra föräldrar var iväg och letade ett bättre liv för oss och sen vi flyttade från Rumänien så fick jag inte chansen att träffa henne så mycket. Nu när hon är borta så känner man en viss saknad för det är en person som alltid har funnits där så jag ville föreviga hennes minne genom denna tatueringen.

Daniel var den som gick först för att tatuera sig för han skulle göra hela ryggen, sen kom jag och marcus men det fanns bara tid för mig då så alla drog och så kom Natacha och höll mig sällskap istället. Det gjorde faktiskt inte alls ont och jag tycker att det blev super bra. Grant var grymt bra.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0