The Getty, Santa Monica och Venice

Nu har jag precis kommit hem från Natacha där vi har jobbat för fullt på vårat projekt. Det går framåt och jag måste säga att jag är väldigt stolt över oss att vi är så duktiga och får så mycket gjort mellan kl. 23 och 2 en fredagnatt. Det kommer bli stor succe när vi är klara iallafall.

Annars så har jag varit ivag hela dan idag igen. Jag började dagen med att köpa mig 2 st väskor. Super fina tycker jag :)



Sen drog vi till Getty Museumet för mamma o elena ville gärna se det.
Det var ganska kul att titta på vissa saker men jag blev snabbt uttråkad





Den här fina bilden tog jag idag, fastän jag är livrädd för getingar.


Efter museet så drog vi till min favorit restaurang som heter Real Food Daily, det finns en i Hollywood och en i Santa Monica och vi drog till den i Santa Monica. All mat på menyn är vegan och organiskt och jätte god, jag köper alltid bara en förrätt för det är min favorit mat i hela världen och idag blev jag extra lycklig för dom hade Happy Hour mellan 4pm och 6pm och då var alla förrätter och alkoholdryck 50% rabatt, hur bra som helst. Nu när jag vet det så ska jag planer mina måltider där oftare och vid rätt tider, hehe.
Efter maten körde vi till Venice så jag kunde visa dom kanalerna och strandwalken där och sen drog vi hem. Direkt när jag kom hem drog jag till Natacha och först nu fick jag chans att skriva. Kl är 3 på morgonen och jag vet att jag kommer behöva gå upp runt 8, det dödar mig redan men det är nog bäst att jag lägger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0