Downtown, poolhäng och bajs på armen

Igår ljög jag i mitt inlägg om att jag njöt av sista shoppingen, IDAG njöt jag av sista shoppingen :) Det kliade i fingrarna för jag såg en jacka igår som jag gärna ville ha och jag var tvungen att åka och köpa den. Det var första gången jag var i downtown själv och det var ganska obehagligt, jag kände mig som en circusapa som alla stirrade på. Men jag köpte min jacka och gick snabbt därifrån.



På väg till downtown stannade jag och skulle ta ut pengar, när jag klev ur bilen var det en uteliggare som frågade om växel och jag gjorde som jag brukar göra: låtsas att jag inte hör och går vidare. Men när jag kom tillbaka såg jag han där och han såg så snäll och oskyldig ut och jag hann tänka tusen tankar innan jag kom fram och bestämde mig för att ge han lite pengar.
Jag visste att mitt samvete inte skulle klara av om jag bara gick förbi han igen utan att ge han pengar...

Efter downtown drog jag till vår gamla pool och hängde där ett tag och jobbade en sista gång på brännan och det gjorde jag bra för nu ser jag ut som en grillad kyckling med en rosa nyans....



När jag låg där i min lugna harmoni så kollade jag ner på min arm och då får jag syn på nåt gulaktigt stänk.....sniff sniff.... ewww... FÅGELBAJS!!!  Då har jag legat där hela tiden med en fågelbajs på armen....fräsch tjej!  Men jag har hört att det betyder tur när fåglar bajsar på en så jag lät den vara kvar och såg det som en lyckoklick...... haha.. skojar, jag tog bort den.

Sen när jag kom hem så packade jag och städade och sen satte jag mig och pimpade lite kläder. Jag älskar nitar så jag pimpade en gina tricot tröja och en gammal H&M trasa med nitar.









Imon åker jag hem!!! Can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0