forts. pa otursdagen

sa vad hande igar da? Jo det borjade forst med att min platt tang gick sonder innan jag skulle ivag sa jag hann platta halva haret innan den gav upp. Och vad hittar man da pa med ett halv plattat har och halvt lockigt/ruffsigt? Jo man blir forst arg pa sin platttang, sen tar man i lite harmouse och satter upp det lite halvslarvigt. Sen ar man ready to go.
Sa jag akte o plockade upp Natacha, hon skulle aka och fixa grejer med sin nya lagenhet kl 5 och klockan var 4.30 sa vi gick o tog en pinkberry (VARNING! Valdigt beroendeframkallande). Sen akte vi till hennes nya stalle, som btw ar pa samma gata som mig, wiipppiii. Nar vi gick ur bilen sa var det nagra mexicanska byggkillar som borjade ropa o vissla och som vanligt sa reagerar man lite smatt otrevligt: ger dom en konstigt blick och fortsatter ga. Inget mer med det tankte vi. MEN sa var det inte denna gangen. Nar vi kom tillbaka till bilen efter att ha kollat lagenhet o sa sa ser jag ett STORT jack i taket pa min bil...blir man arg da eller.......fyyy faaan vilka javla idioter som gar o forstor andras bilar for att man blivit lite smadissad. Snacka om att inte kunna ta ett nej. Jag vet inte om det var mest synd om mig eller om dom som var sa javla tragiska att dom var tvungna att skara sonder mitt tak for att dom inte fick nan respons pa deras idiotiska rop o visslingar. Dom var sa klart inte kvar vid detta laget sa det fanns inget att gora forutom att aka darifran o vara skitforbannad. Detta forstorde hela min dag. Men i vilket fall som helst sa akte vi till Target sen, Natacha kopte lite grejer till sitt hem o jag kopte en ny plattang och isoleringtejp till taket for att det inte ska lacka in om det regnar. Nar vi kommer till kassan sa packar vi upp grejerna pa bandet och star dar o vantar pa var tur, da gar den dumma kassorskan darifran och stanger kassan utan att saga natt, sa vi star kvar en stund o vantar pa henne men hon kommer inte sa vi byter kassa (efter ca 10 min vantande). Tror ni inte att hon kommer tillbaka sa fort vi har bytt kassa? Vad ar det for fel pa folk? Vi har inte varit otrevliga mot nan. jaja sen drog vi o at sen lunch pa Toast med Louise, efter det hem till Natacha o sen pa bio pa the Grove. Filmen vi ville se var saklart utsald sa vi fick vanta ett tag pa en annan film, under tiden gar vi till Cheesecake factory for o kanske ata en cheesecake. Natacha ville att jag skulle va tjockis me henne sa hon kopte en cheesecake till mig for o sallskapa henne. Vi vantar, o vantar o vantar. 5 min kvar till filmen borjar. Var ar var cheesecake? Jo da har dom missat var order, hahha, forvanade vi blev eller? hmm nej.
Till slut far vi den, slanger ner den i en lada o tar med den till bion. Nar jag ska ta upp min mobil o stanga av ljudet ser jag att jag har typ 10 missade samtal fran Daniel och 2 sms. "Jag har blivit arresterad i Runyon" Va fan, ar det har nu da, sa efter ett antal forsok att na han sa lyckas jag till slut o han berattar att han o Sean har blivit arresterade for att ha gatt i Runyon nar grindarna har varit lasta. Man far egentligen inte va dar nar solen har gatt ner men dom brukar ga dar for dom tycker det ar skont att ga i morkret o nar ingen annan ar dar men inte fan trodde dom att dom skulle bli arresterade for det.
Dom blev slappta till slut men har rattegang i april.... sjukt land det har ar. Man far inte ens ga i en park utan att hamna i trubbel....
Ja sa jag vet inte om det har raknas som en otursdag eller inte men tur var det inte nanstans ialla fall....


*Snyft*

Jag, Natacha o Louise pa the Grove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0