Heja Sverige

Kom precis hem efter en heldag i Santa Monica. Vi akte dit forst och kollade pa Sverige-Portugal matchen pa en pub som vi hade blivit bjudna till av nagra svenska vanner. Dar traffade vi Greger fran WESC (han som startade upp det) och varan kara van Mats.
Nar matchen var klar o det blev 0-0 sa drog vi till piren och lekte turister. Natacha och Dhani hade ett oavslutat uppdrag dar pa tivolit. Det var ett rep som man ska klattra pa o nar man kommer till toppen ska man trycka pa en knapp och da vinner man ett GIGANTISKT gosedjur. Men att ta sig upp pa det dar repet ar nast intill omojligt, ingen av oss klarade det. Jag provade inte ens for jag hade en kort kjol pa mig och det var massa barn dar men dom andra var inte ens i narheten av att klara det. Det kravs mycket ovning och special skills.
Efterat nar alla var lite smagriniga for att dom hade misslyckats sa drog vi hem.... och nu sitter jag och vantar pa att dra till en New Found Glory konsert.










Sahar ska man gora.... om det ar nan som ska till Santa Monica piren och forsoka sig pa det har sa studera filmen nedan NOGA sa kanske ni lyckas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0