Detroit Red Wings vann

Jag kom precis hem och hockeymatchen var helt fantastisk. Jag måste säga att jag inte är det minsta insatt i hockey och hade inte så bra koll på hur viktig match det var men jag gick mest dit för stämmningens skull. Det var helt sjukt skön stämmning.
Dom hade publikrekord på 17000 pers eller nått sånt och alla var helt galna. Vi fick se slagsmål på isen och på läktaren det är det som är roligast tycker jag, då blir man riktigt pepp.
Detroit vann matchen och det blev 4 svenska mål, go Sverige!!!!
Dom som jag var med på matchen var Daniel såklart, Andreas som är en gammal hockeyspelare och Greg Hetson från Bad Religion.
Ett riktigt skönt gäng.
Efter matchen gick vi ner där man träffar spelarna och där träffade vi Niklas Kronwall en stund sen drog vi hem...
.



Zetterberg slåss för pucken


Tjejer som rensar isen emellan åt, skönt jobb, haha :)


Jag, Daniel, Greg och Andreas


Greg och Jag


Jag (trött eller?), Daniel, Greg, Niklas Kronwall och Andreas



Ducks andra mål, kolla stämningen


Här är ett klipp på tjejerna som rensar isen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0