Födelsedagen

Min dag har varit helt fantastiskt, man mår alltid som en prinsessa på sin födelsedag. Man får väldigt mycket uppmärksamhet, ingen skäller på en, man får presenter och blir bortskämd......... synd att man inte fyller år varje dag :)
Dagen började med den bästa frukosten i hela världen, Daniel hade åkt och köpt frukost till oss på MCafe medans jag sov, det var min mamma som hade pratat ihop sig med honom och ville gärna ge det till mig för när jag bodde hemma så fick jag alltid frukost på sängen när jag fyllde år, även om jag bor på andra sidan Atlanten så tänker hon på det, världens bästa mamma.
Sen var jag i skolan i några timmmar, det var mindre roligt men eftersom det är min födelsedag så var t.o.m det ganska roligt, haha.
Sen kom jag hem och bytte om lite, mötte upp Daniel, hämtade Natacha och åkte till Real Food Daily, favvo restaurangen.
Jag orkar inte ställa till med värsta kalaset när jag fyller år, jag gillar att bara va med dom ALLRA närmaste och ha en lugn middag. Dhani var bjuden men han var tvungen att jobba, så ni inte tror att han inte var bjuden.

Jag fick en massa fina presenter av Daniel: underkläder från Victoria Secret och en klänning därifrån, sen fick jag en resa till Hawaii, eller vart jag än vill åka.... yaaay. Vi ska nog åka nästa helg och Nati ska nog med..... sååå roligt!





Sen fick jag en massa fina presenter av Natacha oxå: Presentkort på Forever21, Kastanjvatten som jag har tjatat om så länge, hehe, ett armband som hon har gjort själv, superfint, sen fick jag glanskräm och godis. Det var en massa saker som jag har sagt att jag vill ha och gillar och hon hade lagt det på minnet, det tycker jag var jättegulligt av henne.




Nu ska jag kolla på film och mysa...

Kommentarer
Postat av: moonzanna

ååå vilket söta rosa presenter =)

Hoppas att du hade en jättetrevlig dag !

2009-05-14 @ 08:37:34
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: moonzanna

hej !

Tänkte bara fråga, hur många gånger i veckan tvättar du ditt hår ?

Och vad använder du för schampo och balsam( om du använder balsam) ?



Kram

2009-05-14 @ 16:51:12
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter helt underbart. resan till hawaii så jävla avis;) hahhaha..



ja vet inte men du vet inte vem jag är men börja följa dig på bloglovin för ja såg dig på första sidan på blogg.se jag gillar den och den är såååå skön läsa:) gillar massvis! hoppas ni har de bra i USA & att din födelsedag vare fantastisk:)

2009-05-16 @ 00:55:25
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0