Shoppingen från igår

Detta köpte jag igår på min o Natachas shoppingrunda

Det här är min lilla pysselhörna, jag hade en del sen innan som bara har legat i en påse så vi får se om jag kommer vara kreativ och använda allt jag har köpt denna gången. Om ni har ideer på vad man kan göra får ni gärna säga till:)


En BH från Le Mystere No.9 som är en special BH speciellt framtagen för bröst med implantat.
Eftersom brösten får en speciell form när man har implantat så kan det vara svårt att hitta snygga BHar som passar,
Le Mystere gick ihop med en plastikkirurg och tog fram No.9 Collectionen. Den är snygg, bekväm och passar perfekt.



Denna tröjan hittade jag på pyjamas avdelningen men jag tycker inte att den ser ut som en pyjamas så jag tänkte att man antingen kan ha den när man går till stranden eller ha ett par snygga leggings och höga klackar till.



Jag har alltid problem att hitta bra ansiktskrämer för jag har känslig hy och får lätt pormaskar när jag använder speciellt nattkrämer. Jag köpte denna Elisabeth Arden krämen för att se om den är lite snällare mot min hy.





Kommentarer
Postat av: Anonym

den tröjan var skitsnygg

2009-05-10 @ 00:26:33
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0