Underlivs deodorant

Förra året när jag hade några kompisar från Sverige på besök så blev jag introducerad till underlivs deodorant.
Dess funktion är detsamma som en vanlig deodorant; att känna sig fräsch och lukta gott.
Den kommer i olika dofter och kostar endast $3.99, enligt produktbeskrivningen ska den absorbera fukt och neutralisera dålig lukt. (haha låter äckligt)
Det kan vara en bra sak att ha hemma om man vill känna sig lite extra fräsch.
Den jag köpte är från fds men det finnns andra tillverkare ocksa, jag har knappt använt den jag har så jag kan inte riktigt yttra mig om den här funkar men jag tycker att tanken bakom denna produkten är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0