Daniel kommer hem

Imon kommer Daniel hem, yaaaay:) Han har varit borta liiiite för länge nu.
Det tråkiga är att vi bara har en vecka tillsammans nu for sen ska han på turne och under tiden kommer jag åka till Sverige :(
Och hela denna veckan ska vi bara ägna åt att packa och flytta ur allt.
Jag kollade på en lägenhet idag i en byggnad nära oss som såg fin ut men lägenheten var jätte rutten. Väldigt lite garderober och ganska ofräsht! Det är otroligt hur dom kan få det att se så fint utifrån. Poolen var också ganska otrevlig.... såg övergiven ut typ.





Jag ringde en annan byggnad som både jag o Daniel är pepp på och vi ska förhoppningsvis kolla in den imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0