Efter LPG

Jag har precis kommit hem från LPG behandlingen och jag måste säga att det var helt fantastiskt.
Inte nog med att det var som en helkroppsmassage men man kände hur kroppen kom igång. Man blev helt varm i huden och man kände hur blodet strömmade genom venerna. Det var hur skönt som helst och man ville inte att det skulle ta slut :)
Christian på Lifestyleclinic som utför behandlingen är väldigt trevlig och snäll och berättar under hela behandlingen vad det är han gör och varför och vad det är bra för.
Man får väldigt mycket information innan om vad man ska göra och inte göra under tiden som man håller på med denna behandligen för att få maximal effekt. Vissa saker har jag lite svårt för, som tex. träning och dricka massa vatten. Träningen vet ni redan att jag har svårt för och varför jag inte dricker mycket vatten är för att jag tycker det är jobbigt att gå och kissa, speciellt när man är ute på stan.
Jag har bokat in 14 behandlingar så nästa vecka har jag min andra behandling. Det ska bli spännande att se vad man får för resultat efter 14 behandlingar :)



Kommentarer
Postat av: Bouncy

haha! Du behöver väl ändå inte LPG! Jag skulle dö för din figur! Men jag håller med om att det är tok behagligt!!

2009-06-23 @ 00:25:38
URL: http://bouncys.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!



Hur gick det för dig? Jag gjorde en LPG men upplevde faktiskt inget annat än att det var som en skön massage. Har du provat AWT? Det gav en helt otrolig effekt på mina celluliter! Madonna har tydligen köpt en egen apparat... :-)



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7304617.ab



/K

2010-10-15 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0