Fucked for life

Har ni sett den här stackars tjejen som har fått hela ansiktet tatuerat?
Hon påstår att hon sa till tatueraren att hon ville ha 3 små stjärnor i ansiktet och sen hade hon somnat och vaknat upp med stjärnor i hela ansiktet. Och nu stämmer hon honom för att han har fuckat upp henne för alltid.
Jag tycker att hela den grejen är jävligt skum.. först och främst Varför vill man ha tatueringar i ansiktet för?
Sen, Hur FAN kan man somna när man blir tatuerad? Jag har tatuerat mig flera gånger och jag har aldrig ens varit nära på att somna inte ens om jag skulle ga tagit sömntabletter. Och att då bli tatuerad i ansiktet som jag kan tänka mig gör ondare än nått annat plus att du har en stor hand som håller på och torkar och trycker och flera nålar som sticker dig i ansiktet, kan nån förklara hur man kan somna då?
Antingen var hon på droger eller har hon ingen känsel i ansiktet. Jävligt skum grej,
Jag tror att när hon kom hem och hennes pappa och pojkvän fick se det så blev dom fly förbannade och då kom hon upp med denna storyn och nu finns det ingen återvändo. (det stog något om nån pappa och pojkvän i en intervju så det är inget jag hittar på)
IDIOT säger jag bara!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe, jag tror också att hon hittar på. Man skulle ju aldrig somna om man tatuerade sig i ansiktet. så där mycket dessutom.

2009-06-17 @ 22:45:22
URL: http://littlelejna.blogg.se/
Postat av: ina

Jag tror också att hon hittar på! Inte en chans att man somnar när man blir tatuerad i sitt ansikte! Hittar du på något skoj nu när du är ensam i LA? Eller ensam är du väl inte.. men utan dina närmaste! Du ska se mig när min sambo är bortrest, han åkte till Tokyo en månad förra året och jag har aldrig haft så trist i hela mitt liv!

2009-06-18 @ 01:33:53
URL: http://beautyofmind.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hon kunde valt ngt snyggt åtminstone, inte ngt som ser ut som om ett litet barn ritat och fått kopierat till kroppen! Måste ju vara fysiskt omöjligt att somna när man blir tatuerad - i ansiktet?!?! Personligen tycker jag även att det ser lite fejk ut....

2009-06-18 @ 20:07:52
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0