Japan för en dag

Idag har jag och Nati haft en mysig japansk söndag. Vi åkte till Japanese town för att hon skulle tvinga på mig något som heter Bobba, det är typ mjölk te med slem bollar i. Det var en intressant upplevelse måste jag säga, det var lite som när man åt sushi första gången, det var äckel gott, sen lär man sig att äta/dricka det.

Vi var också i en japansk mat affär och köpte japansk godis. Efter detta ville vi vara mer japaner så vi åkte till Sushi Mac och jag fick äta min favvo sushi.

Sen på kvällen var vi bara hemma hos dom och flummade runt på internet och gjorde photoshootet som jag la upp tidigare.
Och så åt vi japansk godis :)

Vi ser ut som 2 smurfar. haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0