Livet är underbart

Igår hade jag en dålig dag. Det var dåligt väder, jag var arg, ensam och allmänt nere. Men idag vaknade jag av att fåglarna kvittrade och solen sken in genom persiennerna. Jag kände mig väldigt glad och mer avslappnad än jag gjort på länge. Idag är en sån dag då jag bara vill njuta av livet. Direkt efter frukosten gick jag ner till poolen för att få lite solbränna innan jag åker hem. Jag bor i Californien och är säkert blekare än alla svenskar tillsammans och det funkar ju inte.
Efter det åkte jag och köpte sushi och då passade jag på att köpa glass och choklad...mmm.... kan det bli bättre?
Livet är underbart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0