Melrose

Idag har jag och Natacha haft en hel dag på Melrose. Vi åkte dit för att kolla lite i affärer. Melrose har en helt egen stil så det är alltid kul att kolla i affärer där. Dessutom finns det många vintage butiker som man kan fynda i. Vi hittade en ny idag som hade väldigt fina, billiga saker, kommer inte ihåg namnet på den dock.
Sen introducerade Natacha mig till Johnny Rockets. Dom hade faktiskt veggie burgare där och den var ganska god. Jag föredrar Astro Burger men Johnny funkar också om det inte finns nått att välja på.







Efter vår runda på Melrose drog vi till Ralphs och köpte lite grejer, det var nån som tog min påse med frukt så han som jobbade med att packa saker fick jaga han ute på parkeringen, haha. Sen drog vi hem till mig och kollade i en bok med bara bröst. Det är väldigt facinerande att kolla hur många olika sorters bröst det finns och hur silikon bröst såg ut på 50 talet.
När vi hade bläddrat igenom 200 sidor med bröst drog vi hem till Nati och kollade på Wanted med Angelina Jolie, väldigt bra film faktiskt. Vi åt jordgubbar med mjölk och japansk godis från igår... mysigt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0