Natis efterrätt

Ikväll gjorde jag Natis efterrätt. Eftersom jag har gottat mig i saker hela dan och bara njutit av livet så tyckte att att det passade bra att göra Natis efterrätt.
För er som inte vet sen innan så består den av Jordgubbar och vit choklad i ugnen och till det åt jag Turtle trail vegan glass..mmmm....
Det var inte lika gott som när hon gjorde det och inte lika gott att äta själv men det var inga problem att få ner den.
Jag saknar mina adoptivföräldar :( Snart är vi återförenade igen....wiiippppiii!









Ser ni bikinimärkena? Det är från idag:) Dom kanske inte är så snygga men jag fick lite färg,,yaaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0