Rebellious Couture

För er som har missat att jag har ett eget klädmärke klicka på bilderna nedan för att komma till shoppen och kolla in Rebellious Couture.
Supporta gärna mig och köp nått fint :) Jag behöver all support jag kan få. Om du har köpt något, skicka gärna en bild som jag kan lägga upp i bloggen och på Rebellious Coutures sida. Min mail är [email protected]

Jag tänkte även kanske ha en liten tävling där man kan vinna något från Rebellious Couture, vad tror ni om det?




Daniel


Jenny Matsson, Jessica & Jag


Lindsey Brayke


Vains of Jenna


The 69 Eyes


Natacha Peyre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Emmy Det var inte igår man såg dig.

Såg att du hade släppt ett märke. Nice måste jag säga. Skulle va nice o köpa en t-shirt av dig. Funderar på om det går att sälja i en butik kanske? Man kan ju kanske testa. Har en del som kanske är intresserade av dina kläder du har. =) Du kan ju höra av dig till min mail om du vill. [email protected] //Marco Quispe

2009-06-16 @ 19:47:10
Postat av: Anonym

Hej vännen...väntar ju fortf på att du ska sända mig tröjan du klippt i=) Lr om du tar me den till vxö till dina föräldrar så kan ja be syrran dra dit o hämta den,så kan ja bara föra in cashen på ditt konto......Puss emma

2009-06-16 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0