Sista shoppingen

Idag fick jag njuta en sista gång av shoppingen i L.A.
Först så åkte jag till en beauty supply för mörkhyade människor för att köpa lite grejer.
Sist gång jag var där så köpte jag en mirakelkur för håret som är den bästa jag nånsin provat så jag köpte en till sån fast till min mamma.  Den är från Dr. Miracle's och gör verkligen mirakel för håret, man känner hur den verkar när man har den i håret, det är lite av en skön svidande känsla. Den luktar inte fantastiskt men den funkar väldigt bra.
Sen köpte jag Skin Bleach (hud blekning). Jag fick tipset av en vän och tänkte att jag skulle prova. Man kan använda den till att bleka diverse saker på sin kropp, vad du ska bleka får fantasin avgöra :)




Efter mitt besök där åkte jag till Downtown och mötte upp Kim som jag inte har sett på länge. Jag kunde ha valt en bättre dag att åka ner dit än den dagen Lakers har sin seger parad. Motorvägen var som en parkeringsplats.



 Men jag kom fram till slut och vi gick runt där en stund och jag hittade massa fina saker. Jag älskar att shoppa downtown :)













Kommentarer
Postat av: ina

Du den topen längst ner, den lila, vart kan jag få tag på den (om jag ens kan det)? Gudomligt fin!

2009-06-19 @ 00:14:55
URL: http://beautyofmind.blogg.se/
Postat av: ina

SV: Aha ok, vad synd =( Nu åker du till Sverige snart? Hoppas det går bra och att du finner ett sätt att lugna nerverna!

2009-06-19 @ 01:10:05
URL: http://beautyofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0