2012 Jordens undergång

Som jag skrev i mitt förra inlägg så är jag väldigt facinerad av år 2012 då det sägs att det är jordens undergång. Jag har inte varit så himla påläst men idag har jag kollat lite närmare på ämnet. 

Jag hittade denna videon som egentligen sammanfattar allt ganska bra


men om ni har tid att fördjupa er lite mer i ämnet så kolla på följande videos, det är faktiskt väldigt intressant.









Nr 5 fattas inte, det var samma som nr 4....




Jag vet inte om man ska tro på det eller inte, det är egentligen inte så lätt att veta vad man ska tro förrän den dagen verkligen inträffar. Det kanske bara är några galna människor som har fått för sig en massa saker men vi får vänta och se......

Kommentarer
Postat av: Jim

Jag tror 2012 mer handlar om ett paradigmskifte inom vetenskapen och medvetenheten. Vi kommer förstå mer hur vår medvetenhet påverkar vår omvärld. Hur alla handlingar har en “mothandling” och hur vi formar världen med våra tankar och handlingar.



Jordens undergång är det verkligen inte, det är dock slutet på maya indianernas sista 5135års circel. Det finns inget slut som inte är en början på något annat, förhoppningsvis något bättre =)



Jag tror helt enkelt att 2012 blir vad vi gör det till.



Fred och kärlek

/Jim

2009-05-29 @ 23:57:13
URL: http://jayvonboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0