Bada bada bada

Efter kvällsmaten så fick jag och Daniel för oss att vi skulle gå o impuls bada och det var det bästa jag gjort på hela dan.
Det var så skönt och väldigt varmt i både jacuzzin och den stora poolen...


Blixten slog rätt i mitt ansikte, jag är inte så blek egentligen, hehe


Väldigt oglamoröst hopp


Boobies


Backflip

Efter badet blev jag väldigt sugen på något....... PINKBERRY!!!!!!
'Ring ring' Pinkberry kompis....

När jag satt utanför Natachas och väntade så gick det förbi två mörka killar med järnrör i handen... det tyckte jag var lite konstigt och det var väldigt obehagligt....
Sen när Natacha hade kommit och vi var på väg ner till Pinkberry så ringde Daniel och berättade att det hade varit något gängbråk på våran gata och att vi skulle vara försiktiga för dom var ute och letade efter någon och hade vapen på sig.
Jag förstod att dom killarna som gått förbi hade varit del av bråket annars är det inte så normalt att gå med järnrör i handen... Obehagligt allt det där...

Iallafall efter Pinkberry drog vi till Ralphs och jag var tvungen att köpa några godisar som jag har blivit beroende av som heter Smarties... mums!! Man kan äta en hel påse på en kväll utan att inse vad man har gjort förren dom är slut.

Vi hängde runt lite Ralphs, vi börjar ju bli stammisar, t.o.m personalen börjar prata med oss som att dom känner oss. Frågar om vi ska göra nått över helgen och när vi kommer tillbaka till Ralphs nästa gång, haha..... pinsamt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du pluggar där nere förresten?

2009-05-22 @ 21:17:12
URL: http://eckka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha ni är roliga:) så roligt se att det inte bara är jag som är galen och sitter i kundvagnar fast jag är "gammal" hahahha

2009-05-22 @ 22:10:30
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0