Downtown IGEN

Downtown har blivit vårt nya hak, jag och Nati har blivit stammisar där, haha.
Idag åkte vi ner för att kolla mer på fashion avdelningen där nere. Dom andra gångerna har vi varit vid tyg och tillbehörs avdelningen. Vi hittade massa roliga saker som vanligt och hur billigt som helst. Jag kan berätta att mestadels av kläderna som säljs på Melrose hämtar dom från Downtown, fast dom säljer det minst dubbelt så dyrt på Melrose.
Och även många skoaffärer i Hollywood och Beverly Center hämtar skorna från Downtown och säljer dom mycket dyrare.
Nu har jag avslöjat min bäst bevarade hemlighet för er :)




Efter Downtown åkte vi till Sushi Mac som vanligt....deras sushi är den bästa.
Sen drog vi hem och förberedde oss för plåtningen vi har imon men en världskänd fotograf, ska bli superkul.
Sen var vi hemma hos Nati och jobbade lite med annat, samtidigt som Dhani färgade håret på Nati. Hur gulligt är inte det? Det är kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0