No Doubt konserten

Konserten igår var helt fantastisk.

Dagen började sådär måste jag säga, vi lämnade Hollywood 14.45 för att komma dit i tid. The Sounds skulle gå på scenen 19.30 så vi tänkte att vi skulle ha gått om tid att ta in på hotel, äta och ta det lugnt innan. Egentligen ska det ta ca. 2 timmar att köra till San Diego. Men igår tror jag att vi slog rekord i längst tid det tar att köra till San Diego, det tog 6 TIMMAR!!!!! Helt sjukt var det!
Det var typ en parkeringsplats hela vägen dit, först och främst var det väl för att det är Memorial Weekend här och alla åker iväg och och sen pga att det är så mycket bilar på vägarna så blir det så klart en massa olyckor så var 10e km var det en olycka.
Det var det drygaste jag varit med om och vi kom till konserten när The Sounds redan hade spelat och Paramore var på scenen.
Jag var glad att vi inte hade missat Paramore också.
Som jag sa tidigare så stog vi på No Doubts gästlista och då fick vi VIP biljetter så vi stod på golvet närmast scenen så vi såg hur bra som helst.

Jag har aldrig varit ett superfan av No Doubt men jag måste säga att deras comeback var otrolig och showen var den bästa på länge. Gwen Stefani är så grym på scenen att det inte blir tråkigt en enda sekund.

Jag försökte filma en del men efter första klippet så blev jag tillsagd för man får inte filma på konserter så jag fick smygfilma sen och det är därför vissa klipp är lite skakiga :)


Paramore



No Doubt Intro








No Doubt- Hey Baby




No Doubt- Don't speak


Den här videon är från när hon sprang ut i publiken, man kan se en skymt av Felix och Johan från The Sounds stå där brevid oss och titta. Och Andreas Holmqvist som spelar i Djurgården står i Trig tröjan. Han och hans tjej, Linda, mötte upp oss på konserten.




Kommentarer
Postat av: moonzanna

gud va fuskigt !

No Doubt har varit mina största idoler sen barnsben..men jag har aldrig lyckats se dom spela. Hoppas hoppas hoppas att dom kommer till Sverige !

Paramore är asgrymma oxå...

2009-05-24 @ 22:51:29
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0