Tillbaka i Hollywood

Vi kom hem för en liten stund sen från våra äventyr i San Diego. Vi bestämde att åka hem idag för att vi har mycket att göra hemma.

Igår efter konserten åkte vi till beach området och letade hotell i över en timme tills vi hittade ett jättefint beachhotel som låg precis vid stranden.

Idag vaknade vi upp av att solen trängde sig genom parsiennerna och till en fantastisk utsikt.
Vi drog ner till stranden och kollade runt lite och det var så sjukt mysigt. Jag blir alltid så lycklig när jag kommer ner till stranden och alla människor runt omkring var superlyckliga och glada och ingen verkade ha några problem.
Jag skulle verkligen vilja ha ett litet hus vid stranden någon gång i framtiden. Då skulle jag vara världens lyckligaste :)
Jag var faktiskt världens lyckligaste idag när jag fick vara nere vid stranden med Daniel och bara njuta av livet. Vad mer kan man begära?













Nu har vi beställt mat och ska bara sitta hemma o mysa, vi låtsas att vi fortfarande är på semester, hehe.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kanske en obildad fråga, men ligger Six Flags i L.A? =) Ja, hittills har jag endast mellanlandat i den staden 2ggr, och efter vår nyligen gjorde resa till USA (N.Y) gjorde mig (och min vän) sugna på att resa tillbaka. Det vi pratat om hittills är Maimi (där en väns farbror bor)och just L.A som jag är lite sugen på efter att endast ha sett flygplatsen i princip =) Hur är staden i oktober? Jag är ledig hela oktober, men det är kanske en helt fel månad att åka över i? Tacksam för alla tips som du har tid, lust och möjlighet att delge mig =) Ha en fortsatt skön söndagkväll (2minuter kvar till midnatt och måndag här)

2009-05-24 @ 23:58:35
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0