Universal Studios

Idag har vi varit på lekhumör och vart är bästa stället att få utlopp för det om inte Universal Studios. Och eftersom både jag och Natacha har årspass så tänkte vi passa på att leka lite idag. Och för att göra det hela lite roligare så tog vi på oss likadana kläder, hehe. Vem har sagt att man nånsin växer ifrån sånt? Vi hade jättekul och var jättesöta.
Vi utmärkte oss så mycket att turister och även dom som jobbade där ville ta kort med oss men vi kunde inte bjuda hur mycket på oss själva för vi ville ju hinna med att åka saker oxå.
Natacha övertalade mig att gå i spökhuset och jag kan säga att det var det värsta jag gjort i hela mitt liv (nästan), det var levande människor där inne som skulle hålla på o ta tag i oss och jag höll för öronen, kollade ner i marken och sprang. Jag var såååå rädd. Och när man trodde att man kommit till utgången så hade man halva kvar. Usch, aldrig mer!!!!
Men det var det bästa spökhuset jag varit i så lite cred måste det få....










Här är ett klipp när vi åker Jurassic Park.... enjoy!!!





På kvällen hämtade jag min baby boop på flygplatsen och vi kollade på den hemska filmen Taken, grymt bra! Rekommenderas!!!!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha spokhuset ar verkligen det varsta jag nansin varit med om! Gjorde exakt samma sak holl for oronen och sprang hahaha..

2009-05-19 @ 10:32:32
Postat av: Susanne

Shit, den sista dinon var ju klart värst/bäst! Är detta ett nöjesfält eller mer platser från filmer är inspelningar gjorts? Vad tycker du om det? LR ja, det var väl den dum fråga om du har årskort =) Finns det andra stor nöjesfält du kan rekommendera?



Ha en fortsatt skön dag!

2009-05-24 @ 22:18:49
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0