Äventyr

Jag har varit ute på äventyr idag igen... jag har gjort följande saker:
-Postat paket på posten
-Sett paparazzis på the Grove
-Kollat på Kamasutra produkter på Farmers Market på the Grove
-Köp en Crystal Deodorant
-Ätit Cheesecake på Cheesecake Factory (Chocolate Raspberry Truffle med extra raspberry truffel på sidan)
-Varit på Rodeo Drive och blivit fotad av en gammal gubbe
-Fotat mig själv i en spegel på Rodeo drive
-Kollat på hotellet där Pretty Women spelades in
-Provat 8 Bh-ar på Target
-Köpt 1 BH på Target
-Ätit Marabou choklad
-Tvättat håret och använt mirakel behandlingen som verkar fungera
-Packat till Las Vegas,,,,,, woooohooooo

Jag har tagit massa bilder idag men jag orkar verkligen inte lägga upp dom nu. Jag gör det så fort jag kan.
Imon åker vi till Vegas.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0