Downtown & Citadel outlets

Idag har vi varit ute och sprungit i affärer igen... kul kul :) Vi åkte först ner till Downtown för jag ville visa mamma o Elena dom värsta sidorna av L.A och downtown är inte så glamouröst.



Dom höll på att bli galna där nere av allt folk och skitgrejer så vi åkte vidare till Citadel outlets.
Det är en superbra outlet som ligger bara en liten stund från Hollywood och dom har en massa bra affärer som Guess, Marciano, Papaya och en massa annat. Jag försökte hålla mig borta från affärerna denna gången för jag blir galen av alla fina saker som finns så jag kollade mest på vad dom andra tittade på.
Men jag köpte mig ändå en klänning som var för gullig för att lämna ensam i affären. Den ropade på mig så jag var tvungen att köpa den :)


Nu är jag helt slut och ska gå o lägga mig.... god natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0