Hollywood hela dagen

Idag har vi tillbringat hela dagen i Hollywood. Vi gick till Hollywood blvd så jag kunde visa dom Walk of Fame och Chinese Theatre och all det där. Det var sjukt mycket folk och jag hatar alla dom där äckliga figurerna där men annars hade vi jättetrevligt. Vi fastnade inne på Sephora i över en timme, det är himmelriket för tjejer, haha... jag köpte bara en ögonskugga dock. Sen åkte vi till en Thai Vegetarisk restaurang på Melrose som heter Bulan och har fantastisk mat med alla soya produkter du kan tänka dig, allt från soya kyckling till soya räkor till soya anka.... det är lätt att vara vegetarian i denna staden. Efter maten tog vi en biltur till Beverly Hills och Rodeo dr.
Nu är jag hemma och tröttare än någonsin. Daniel frågade om jag ville följa med på bio men det går inte, jag skulle somna där inne. Och det har faktiskt hänt mig ett par gånger, den värsta gången jag somnade var till Hulken, hur kan man somna till Hulken?
Nää nu är det snart läggdags för mig.... nite nite!!!


Mamma, Elena & jag


Rebellious Couture


Jag och min baby



Kommentarer
Postat av: J.CARLSSON

fin bil ;D

2009-04-13 @ 10:02:35
URL: http://magix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0