Jävla misär dag

Den här dagen har varit den värsta dagen på länge......... först när vi kom till Six Flags så var klockan 16.00 och det visade sig att det stängde kl 18.00 pga ett privat event. Det var några som hade hyrt hela stället och smarta som vi är så hade vi så klart inte kollat upp det. Sjukt störigt för jag hade verkligen laddat hela dagen och tänkt på  hur jag inte ska bli åksjuk. Jag hade iförsig redan blivit åksjuk på vägen dit men jag planerade att det skulle gå över fort så jag kunde åka alla galna rides. Men det gick ju åt helvete ändå. Så vi tänkte att vi kanske skulle åka imon men pga lite problem som har uppstått så kommer det antagligen inte bli av.
När vi var tillbaka i Hollywood lite halvbuttra så drog vi till Melrose och kollade lite affärer. Sen drog jag o Natacha o handlade och sen hem.
Vi hade planerat att bowla ikväll och gå ut och jag var superpepp och hade fått på mig bowlingskorna men då börjar problemen. Jag kan inte riktigt gå in på det men det var många människor som ville hänga tillsammans ikväll och några i dom här grupperna kommer inte så bra överrens och vägrar vistas i samma rum så det blev ett jäkla tjat. Hur skulle vi lösa problemet? Jag ville hänga med mina vänner och Daniel och marcus men Daniel ville hänga med mig och sina vänner och bla bla bla, det gick inte att lösa problemet på ett bra sätt så då fick jag en snilleblixt. Jag drar hem så får dom andra göra som dom vill. Jag orkar inte med drama och om det inte gick att lösa så sa jag fuck it!!!
Så nu sitter jag hemma i lugn och ro helt ensam och dom andra är ute och gör sin grej. Bättre kunde det inte bli!!!
Nu vill jag bara gå o lägga mig och vakna upp till en ny, glad, positiv dag utan problem och drama... wiiipppiii!

Och en annan sak, så fort det är molnigt och dåligt väder ute så blir jag som ett monster, humöret dyker rätt ner i skorna. Vilken tur att man inte bor i Sverige längre, då hade jag gått runt och varit en bitterfitta hela dagarna, hahaha.

Här kommer lite störda bilder från idag.


Daniel fick lite tillfälliga problem med bilen idag när vi kom tillbaka till Hollywood men det löste sig snabbt.


hahaha.... vad ska man säga....


Vi kom på att man borde göra en Halloween mask av den här minen...  ser helt cp ut!!!


Marcus kletar in sig i något brunt.

Kommentarer
Postat av: jonna

Var pluggar du i LA? Pluggade själv på Santa Monica ett tag.

2009-04-25 @ 10:13:00
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0