Jobbkväll med Natacha

Idag har varit en dag med massa jobb, plugg och andra viktiga saker.
Mamma o Elena åkte hem idag så jag har försökt ta igen allt jag har missat nu när dom har varit här.
När jag var trött på att sitta inne medans solen stekte utanför så ringde jag Nati och kollade vad hon gjorde och vi bestämde för att ta en promenad till Pinkberry. Det var sjukt varmt ute och vi satt utanför Pinkberry och svettades i en timme, det var ganska trevligt. Vi båda beklagade oss över hur mycket vi svettades på dom genomskillniga plaststolarna och efter att ha spånat vidare på det så undrade vi hur det såg ut underifrån där vi satt...båda hade kjolar på sig och satt direkt på rumpan på dom stolarna..... då fick vi en strålande ide...att ta kort underifrån, hahahah. Jag kan säga att det var det hemskaste jag sett, det såg så groteskt ut att det borde vara olagligt att ha en sån bild i sin kamera. Det finns ingen chans att den kommer läggas upp här så hoppas inte på det....

Sen på kvällen så drog vi till sushi mac och åt sushi, eller jag åt och natacha kollade mest på. Sen drog vi hem till mig och jobbade vidare på vårt projekt. Ikväll blev vi nästan klara. Vi hade E! Channel på samtidigt så vi jobbade bara i reklamerna, haha.


Miki Black och Jag förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0