Make-up

I 2.5 års tid har jag jobbat som modell på en makeup skola här i Los Angeles och man skulle kunna säga att jag har gått den där makeup utbildningen flera gånger om. Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite tips och annat om makeup här framöver då jag faktiskt kan en hel del. Jag själv gillar inte att sminka mig så mycket då jag tycker att jag ser ut som en transvestit men jag tycker att det är fint på andra så jag vill dela med mig av mina kunskaper för att skapa en vackrare värld :)
Första tipset kommer imorgon.


Från mitt första makeup jobb

Kommentarer
Postat av: christoffer

Hej! väldigt bra läsning,flyttar till Hollywood nästa sommar,hoppas man får se er nått :)

2009-05-08 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0