Runyon Canyon

Aaah, kom precis hem från en runda i Runyon. Jag är som en raket där uppe, jag går om ALLA, hhihih.
Det hände 2 saker som är värda att nämna:
1. Det var blodspår hela vägen från toppen ända ner. Jag tror att något av följande kan ha hänt: någon fick näsblod för att han/hon kollade på nån annans kille/tjej, någon blev biten av en orm, en hund blev biten av en annan hund, en tjej fick mens eller en kille som försökte imponera med sina muskler sprang in i ett träd. Jag vet inte, det är mina gissningar.

2. Jag såg en rosa helikopter, aaas cool :)

BONUS!!!
Jag börjar komma i form, wooohoo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Detsamma! cool blogg. du verkar leva ett spännande liv:)

2009-04-06 @ 11:36:26
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0