Shopping, stora tuttar och peruker

Idag har jag hängt i Santa Monica hela dan med min mamma o moster.
Vi åt en god lunch på Le Pain Quotidien som är en fransk inspirerad restaurang/cafe/lunchställe och ligger på Santa Monica blvd och 3rd st. Dom serverar mest smörgås liknande rätter, sallader och frukost grejer men allt är organisk och super gott. Dessutom står det brevid varje rätt på menyn hur många kalorier den innehåller, smart för dom som håller koll på det där.
Och sen så är det väldigt vegetarian vänligt, vilket både jag, mamma och min moster är:) Yaaay rädda världen, haha.
Ok iallafall, sen så fick vi igång shopping humöret och gick in på Forever 21. På 3rd st i Santa Monica har dom en av dom större butikerna och den är 3 våningar och massa massa fina kläder överallt. Jag lyckades hitta en del fina saker efter alla problem jag har med mina bröst, mycket kläder är helt enkelt inte gjorda för stora bröst och jag har alltid problem med att hitta bra storlekar. Egentligen så skulle jag ha XS-S men mina jättetuttar tilllåter inte det så jag får kolla på S och M och då blir det oftast för stort på resten av kroppen men det är sånt man får dras med. Jag ska göra ändringar i sommar på det men tills dess för jag stå ut. Efter att ha shoppat en stund så introducerade jag mamma o Elena (min moster) för PINKBERRY!! Woohoo, dagens höjdpunkt, haha....  och självklart tyckte dom om det.... vem gör inte liksom?
När vi var klara i Santa Monica åkte vi tillbaka in till Hollywood och stannade förbi på en Beauty Supply store och provade peruker och kollade på konstiga saker. Jag köpte en hårinpackning som ska göra mirakel, jag ska prova den först och sen kan jag berätta om den, om den faktiskt funkar, annars gör jag bara bort mig :)


Allt nedan är från Forever 21




Diadem från Aldo




Jag o Mamma och vår vän pinkberry :)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-04-10 @ 09:52:46
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0