Laguna Beach

Som jag sa tidigare så har jag varit i Laguna Beach idag och haft tuttarna ute på vift. Jag måste säga att jag var sjukt obekväm att ha sån urringning och försökte dölja hela tiden med min tröja som man faktiskt ser på första bilden nedan. Det där med sjuuuk urringning är inte min grej längre, jag känner mig helt enkelt inte bekväm.

Förutom problemen med brösten så var Laguna helt underbart, jääätte mysig stad. Väldigt turistigt och lite långt bort men väldigt härlig. Stranden var full med människor idag och det var jättekul att bara kolla på folk. Det jag inte gillade med Laguna var att det är vääääldigt ytligt och alla är väldigt utseendefixerade. Alla äldre tanter hade silikontuttar och alla yngre trodde att dom är bättre än alla andra. Det var mer så där än nån annan stans jag kan komma på här i L.A. Det sprang förbi 2 tanter när vi gick runt där, dom var ute och tränade och var super stylade med läppstift och fixat hår. Det är lite att ta i faktiskt, när man ska träna så ska man träna och svettas, inte mysjogga o vara rädd för att förstöra makeupen.
I vilket fall som helst så hade vi iiaf jättekul där och hade det legat närmare mig så hade jag åkte dit varje dag :) Bara för att det är så fint inte för folkets skull.






En skön lirare som satt på en bänk och matade fåglarna och hade munskydd för att inte bli sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0