Arg utan gränser

Jag HATAR externa hårddiskar. Förra året tog jag sönder en för att den åkte i golvet. Alla mina modellbilder och bilder från innan jag flyttade till L.A försvann. Det kostar flera tusen dollar att få tillbaka informationen på den så jag har skjutit på att fixa den.  Jag trodde att jag hade lärt mig en läxa och backade upp det mesta på DVDs men i slutet tänkte jag att det är klart att den inte går sönder så jag brydde mig inte. Jag la den fint i en låda och lät den vara där. Idag skulle jag ta upp den och packa ner den för flytten och då har hårddisk helvetet gått sönder. Det var en liten grej där inne som hade lossnat och det funkar inte att koppla in den till datorn. Jag är såååå förbannad. Varför har jag sån otur med hårddiskar för? Det är väl meningen att dom ska hålla för att backa upp information från datorn. Hur fan kan dom gå sönder i en låda då?
Jag ska åka till Best buy och se om jag kan hitta en grej för att fixa den.....
JAG ÄR SÅ ARG!!!!!!!! Det här förstörde min dag :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår jag verkligen, det är förjävligt sådant! lider verkligen med dig.. blesch!

2009-06-10 @ 21:55:53
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0