Finals....huh??!!!

Idag kom jag till min webdesign klass och det jag får höra är 'Jaha, idag ska jag blablabla och sen ska vi göra the final exam' what??
Va fan jag trodde det var nästa vecka, jävla skit!!!!! jaja, får göra det bästa av situationen...jag gjorde provet, kände mig rätt säker på mina svar och var först ut. Ska bli spännande att se hur det går, men det kändes rätt ok.
Sen kom min nästa lektion och det första läraren säger 'Ni får 5 min på er att kolla igenom era anteckningar innan provet' Vilka anteckningar, huh? Jag öppnade mitt block och hittade 3 ord på en sida...oops! Jag frågade hon som satt brevid mig om hon hade pluggat 'Yes I did' och då frågade jag henne 'how?' och lät som den största idioten på jorden ' ooh, I had all my notes' så visade hon sidor fulla med text... oj oj oj...
Nu är jag fucked tänkte jag .... tappade en penna på golvet som jag skulle ta upp och slog huvudet i bänken så jag fick en bula.... yaay... vilken dag:)
Iallafall gjorde jag provet.... först blev jag chockad av frågorna men fick jag konsentrera mig lite så fick jag fram svar på allt. Sen rättade vi provet i klassen och gissa hur det gick??? ALLA RÄTT!!!!! Hon jämte som hade pluggat så himla mycket fick bara 75% rätt.. Seriöst.... hur intelligent är jag? Lite för intelligent för mitt eget bästa ibland... hahahhaa




Den här bilden tog jag när jag satt i bilen och väntade in min klass.... det regnade idag vilket jag tyckte var jättemysigt :)



Nu är jag hemma och ska snart till mina adoptivföräldrar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäääääääävlar va clever du får vara:) ge mig dina hjärnceller hahahha

2009-06-04 @ 22:35:01
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0