Hemma

Jag har precis kommit hem efter myskväll hos Natacha och jag tror inte att man kan vara tröttare än jag är just nu.

Resan gick bra med en massa skrikande barn och mycket turbulens på första flighten. Innan har jag inte varit rädd för turbulens, det har nästan varit lite skönt men nu var jag livrädd efter att det där planet i Atlanten gått i tusen bitar pga turbulens. Jag tänkte bara händer det så händer det, vad ska jag göra?

Andra flighten var lyx, jag fick 2 säten för mig själv och sov som en bebis hela vägen.
När jag kom till Arlanda så hade ett plan från Iran landat samtidigt. Eftersom vårat plan var ganska tomt så försvann svenskarna snabbt. När jag kom ut o väntade på  Nati och Dhani så var det fullt med iranier överallt, inte en enda svensk i sikte så jag undrade lite om jag hade hamnat i rätt land. Jag har absolut ingenting emot iranier så missuppfatta mig inte men kommer men till sverige så förväntar man sig att se en svensk i allafall. Så dom första svenskarna jag såg var Nati och Dhani.





Sen blev det hem en snabbis, duscha snabbt och byta kläder innan dom kom och hämtade mig igen.
Dhani skulle ut på landet så jag och Nati hade myskväll. Hon lagade jättegod mat med quorn kykling o grejer och självklart åt vi en massa svensk lösgodis... mmmm mums!!!

Jag somnade i soffan direkt efter maten och sen när jag blev pigg så blev hon trött. Jetlag är förbannad jävligt asså.
Jag gick hem innan jag somnade igen och nu är jag så trött att jag inte riktigt vet vad jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0