Jag = Einstein

Ibland skulle jag vilja jämföra mig med Einstein. Av någon konstig anledning föddes jag till ett tekniskt geni.
Jag nämnde för ett litet tag sen att jag hade tagit sönder min externa hårddisk. Det första jag gjorde var att skruva isär den och hitta felet. Jag misstänkte att jag hade hittat felet och beställde en likadan hårddisk på nätet. När den anlände skruvade jag isär den också och tog loss en bit från den nya och satte på den gamla och taaaadddaaaaa..... den funkade!!!
Tror ni att jag blev glad då eller?
Jag tror att jag har det där tekniska i blodet, jag kanske har valt fel inriktning i livet... hm!!!




Kommentarer
Postat av: Jocke G

bra gjort :) och skönt att det funka.. värsta som finns när HD:n krashar

2009-06-19 @ 10:03:51
Postat av: Susanne

Hmm... varför använde du inte bara den nya? Varför skruva isär den för att laga den gamla? =)

2009-06-20 @ 22:32:00
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Ina

För att få tag på allt det som låg lagrat på den gamla kanske ;-)

2009-06-20 @ 23:10:10
URL: http://beautyofmind.blogg.se/
Postat av: Jesper

Einstein höll inte på något sätt på med teknik, fyi (:

2010-06-14 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0