Jävla idioter

aaaarrggghhhh.... jag är så arg!!! Jag fick en jävla parkerings bot idag. MEN det var inte mitt fel.
Jag kom till skolan och parkerade vid en automatgrej som jag brukar göra. Sen skulle jag lägga i pengar men den var typ full så det gick inte i några pengar. Jag vet att dom ger böter så fort man inte betalar för parkeringen och jag hade inte tid att flytta på mig för jag var redan 30 min sen. Dessutom är det pain in the ass att hitta parkering på skolan. Iallafall så ringde jag numret på maskinen för att anmäla att den var sönder. Ingen svarade så jag lämnade ett fint meddelande.
Sen såg jag en parkeringsvakt och gick till honom och berättade läget. Han var supergullig och frågade vilken min bil var och att ska skulle sätta en note så jag inte skulle få böter.
När jag kommer tillbaka från min lektion så sitter det en bot på rutan. Den jävla idioten lämnade ingen note utan han gav mig böter. Hur dum i huvudet kan man va? Det där är jävligt dålig karma och han kommer få för att han jävlades med mig.
Jag försökte leta upp han men han var spårlöst försvunnen. Nästa gång jag ser han.... då jävlar!!!!
Jag tänker iallafall överklaga för det där är inte okej......
Amerikaner asså, bara ute efter att tjäna pengar!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0