Jetlag

Det är konstigt hur människor påverkas olika av tidomställningen. När jag kommer hem från LA är jag alltid jetlaggad i 2 veckor och då har jag svårt att somna på nätterna och sover långt in på dagen. Jag vaknade kl. 13 idag :Z
Andra människor somnar tidigt och vaknar skit tidigt, Nati ringde mig vid 10 idag och var klar att dra ner på stan medans jag hade några timmars sömn kvar att ta itu med. Den jetlagen hon har, har jag alltid när jag åker TILL L.A.
Och vissa människor påverkas inte alls, det är konstigt det där hur olika det kan va.

När jag väl hade vaknat så åkte jag på ett möte om lite framtida förändringar...  jag är super peppad!



Kommentarer
Postat av: Ina

Alltså den klänningen... vill jag ha!

2009-06-22 @ 02:41:39
URL: http://beautyofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0