Lördag hela dagen

Efter den dåliga insatsen av Sverige i fotbollen drog vi ner till stranden för att lugna våra nerver. Det var jag, Daniel, Mats och Mats kompis Amalle. Vi köpte en islatte på starbucks och tog en liten beachpromenad. Det var så himla skönt och jag blir alltid så lycklig när jag kommer till stranden.



Daniel var lyckligast av alla....



och jag var upptagen med att ta kort på mig själv.....



Efter det drog vi hem och jag drog direkt ut och gjorde Runyon med Natacha. Här i Hollywood var vädret sämre men det är alltid skönare att träna när inte solen steker. Under tiden som vi tränade fick vi reda på att vi skulle ha ett möte på kvällen ang. vårt projekt. Detta var det viktigaste mötet som vi hade väntat på länge. Så vi drog hem och laddade och fixade oss och sen drog vi dit.



Mötet gick väldigt väldigt bra, den här personen gillade vårt projekt och vi fick en liten uppgift att göra tills vi ska träffa dom allra viktigaste människorna. Jag är så himla peppad :)  Håll tummarna för oss :)

Nu är klockan 2 på natten och vi håller på att packa.... vi har packat halva kvällen och det börjar faktiskt likna nått. Man börjar se ett slut på det hela....

Man blir väldigt trött av att packa....


men jag fick inte vila för Daniel behövde uppmärksamhet och ville ta ett kort......



Kommentarer
Postat av: Neeka

Har du förstorat läpparna? Om du har det, kan du inte lägga upp en "före" bild? Du har iaf väldigt fin läppar tycker jag!

2009-06-07 @ 20:07:13
Postat av: Bouncy

Jag är så jäkla nyfiken på vad ert projekt är! Jag hoppas allt går bra för er så man får veta vad det är snart! ;)

2009-06-07 @ 21:41:27
URL: http://bouncys.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej Emilia. vad kul att jag hittade till din blogg, känner nämnligen din syster Anca. Hade inte en aning om att du bloggade men nu ska jag kika igenom dina inlägg lite nogrannare =)

2009-06-11 @ 17:21:41
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0