Min babyboop har landat

Idag kom min älskling till Sverige.
Så fort han hade kommit hem och dushat och gjort sig fin så tog vi en promenad till söder.
När vi gick över västerbron så var det storträning på gång... det såg ganska trevligt ut!



vi förevigade våran stund på bron.....



Stockholm är en väldigt vacker stad på sommaren.... jag älskar att va här! Men inte för länge....



Sen gick vi till Indian Garden som är en av våra favvo restauranger i Stockholm.



Efter det mötte vi upp Andreas och Nina och gick till Cafe Loopen (tror jag att det hette)
och köpte stans dyraste vanligt brygda kaffe, 30kr för en minikopp. En klunk och sen var det slut!
Det kan man köpa ett helt paket kaffe för på ICA, brygga hemma, hälla i en to-go kopp och sätta sig vid vattnet så får man samma njutning, haha :)


Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Ni skulle ha joinat dom och tagit ett dopp efteråt :)

2009-06-23 @ 11:08:13
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0