Myskväll varje kväll

Sen nästan en vecka tillbaka så har Daniel varit i NYC. Han spelade där i lördags med ett band som heter BOLD på Superbowl of Hardcore. Sen ska han vara kvar där till på fredag för han har andra jobb att göra.



Så nu när han har varit iväg har jag nästan flyttat in hos Nati och Dhani. Varje kväll har vi haft myskväll med mat och godis och film. Ikväll hade vi det också efter att jag och Nati hade gått i Runyon och ätit en Pinkberry :)
Vi lagade massa god mat och kollade på film. Vi är som en stor familj och jag har blivit deras adoptivbarn, haha.


Kommentarer
Postat av: Bouncy

idag länkar jag Rebellious Couture i min blogg, bara så du vet :)

Jag gillar verkligen kläderna, bra jobbat! :)

2009-06-03 @ 15:18:54
URL: http://bouncys.blogg.se/
Postat av: Bouncy

Hadtänkt köpa den nästa gång jag får lön, det var iaf tanken :)

2009-06-03 @ 21:01:39
URL: http://bouncys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0