Paris Hilton's My New BFF

Jag satte precis på TV3 och det som visades var Paris Hilton's My New BFF. Jag tror att det är säsong 1 och jag undrar bara varför sverige är så sjukt efter. I USA går redan säsong 2 och hon har redan hunnit dumpa vinnaren av säsong 1 som var Brittany Flickinger.
Sorry om jag avslöjade vinnaren men det finns att läsa överallt på nätet så det var inte direkt ett stort avslöjande.
För övrigt tycker jag att programmet är ganska underhållande men sjukt töntigt koncept.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Avslöja på =) Man vet ju att hon kommer dumpa alla som 'vinner', så länge tittarsiffrorna är bra. Eftersom det betyder det finns chans för ytterligare säsong... Money and fame over friends and feelings

2009-06-21 @ 19:53:34
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va trist när någon avslöjar sånt!

Du kunde åtminstone skriva "spoiler" eller nåt i rubriken!

Jävla skit!!!

2009-06-23 @ 10:33:30
Postat av: Terese

jaa inte hade jag då heller läst vem som vann hela skiten :/ lite pissigt att se de nu när man redan vet vem som vinner :S

2009-06-23 @ 16:04:42
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men TACK för att du avslöjadet det. SMARTASS! Hatar när folk gör sånt.

2009-06-23 @ 22:46:00
URL: http://juicyfin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag tyckte det va bra att du skrev det för jag missade finalen(:

2009-08-11 @ 21:38:34
Postat av: Furran

Hahaha, jag älskade programmet. Det var riktigt underhållande samtidigt som det var så patetiskt. Jag menar, en tv serie för att hitta vänner? Men som sagt, mycket underhållande. Någon som vet hur det gick för Lauren? Jag hejade på henne jag. Men har varit bortrest så jag har missat hur mycket som helst (;

2009-08-11 @ 23:28:57
URL: http://elinmariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0