Sista dagen

Idag var min sista dag innan jag ska lägga mig under kniven.
Jag fixade det sista jag behövde och sen mötte jag upp Pillan på stureplan.
Vi hade en hel del att prata om så det var mysigt.





På kvällen drog jag och Daniel till söder och mötte upp Erik från Melody Club, Andreas och Nina och Helena (daniels syrra) och hennes kille och åt middag på en indisk restaurang igen. Sen kom Jennie och Jossan förbi och sa hej och körde hem oss och på vägen stanna vi till och sa hej till Nati, Dhani och Natis bror på Kohphangan.

Nu ska jag göra mig redo för morgondagen då jag inte bara ska lägga mig under kniven utan jag ska även börja blogga på finest.se.... woohoo.... båda ska bli jättekul.

Kommentarer
Postat av: Bell

Lycka till! Hoppas att allt går bra. :)

2009-06-24 @ 10:20:26
Postat av: isabella

sv: ja men det spelar väl ingen roll. du har ju tagit en text för någon annan ;P

2009-06-24 @ 11:04:55
URL: http://isabellaingvarsson.devote.se
Postat av: thailand karta

OOhhhh, mysigt ni verka ha det!



Hoppas allt är bra med dig, älska läsa din blogg.

Keep up the good work!

2011-08-04 @ 23:00:23
URL: http://www.billigaflygtillthailand.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0