Tredje gången gillt

Ibland när jag köper solglasögon så kan dom hålla i flera år utan att få en repa men ibland så håller dom en dag och sen råkar jag sätta mig på dom eller tappa dom så dom går sönder. Så är fallet med mina vita solglasögon. Jag tog sönder första paret i min väska. Sen letade jag i all evighet tills jag hittade dom i en affär och då var jag världens lyckligaste. Lyckan höll i 4 dagar tills jag råkade sätta mig på dom. Sen trodde jag att det var kört, att jag aldrig mer skulle hitta den modellen. MEN idag gick jag in i en affär och längst in i affären ser jag mina glasögon, jippppiii, det var lycka på hög nivå...
Nu får vi se hur länge jag kan ha dom den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0